Pabaigos link

received_1215552128466165

Bėgu jau 82 dienas. Aš-tuo-nias-de-šimt-dvi.

Nors šiandien mano bėgimas buvo labiau automatinis, kai nieko negalvojau ir tiesiog dėliojau kojas, tačiau pasiektas vidutinis greitis buvo 5,05/km. Sakyčiau, kad visai neblogas rezultatas, turint omenyje tai, kad poilsio dienos neturėjau nuo rugpjūčio mėnesio.

Bet pakalbėkim apie ateitį.

Vis sulaukiu klausimų, o kas bus po to, kai pasibaigs mano dienų skaičiavimas. Daug apie tai galvojau. Minčių turiu daug ir įvairių. Kol kas visų neatskleisiu, bet papasakosiu apie tuos planus, dėl kurių esu tikra visu šimtu procentų.

  1. Gruodžio 16 dieną manęs laukia „Kalėdinis bėgimas“.

Vis pagalvodavau, kad noriu jame bėgti, tačiau dvejojau dėl atstumo. 3 km net nesvarsčiau. Dilema buvo tarp 6 ir 12 km. Norėjau rinktis dviženklį atstumą, tačiau mintyse kovojo dvi pusės: viena pusė buvo užtikrinta, kad 12 km yra man įveikiama distancija ir jog tikrai esu jai fiziškai pasiruošusi, o kita pusė drąsiai reiškėsi sakydama, o jeigu vis dėlto nepasiruošusi, o kas, jeigu bus per sunku, gal apsistojam ties šešiais.

Kaip išsprendžiau šitą klausimą? Užsiregistravau 12km, kad nebeturėčiau kito pasirinkimo.

  1. Iki sausio 1 dienos turiu surinkti 1000 nubėgtų kilometrų.

Pirmąjį savo bėgimą su NRC programėle užfiksavau dar 2015 metais, tačiau tuo metu didesnius atstumus bėgiodavau per retai, tad ištryniau visus senus duomenis ir kilometrus pradėjau kaupti tik nuo 2017 rugpjūčio 14 dienos. Dabar esu surinkusi 802,2 km.

46663211_2183701131897424_3558569645290029056_n

Šiuo metu NRC programėlę naudoju, kaip vietą, kurioje kaupiu surinktų kilometrų skaičių (labai patogiai ir aiškiai parodo kilometrų sumą), įvairius trofėjus, keliu savo lygį ir vykdau „Nike“ savaitinius ir mėnesinius iššūkius. O šiaip viską fiksuoju laikrodžiu.

Grįžtant prie temos: iki sausio 1 dienos liko apie 40 dienų ir 198 km. Manau, kad neturėtų būti labai sudėtinga.

Šiandien trumpai.

Iki kitų kartų,

Laura.

Komentarų: 1

  1. Laura,tiek laiko lankei lengvąją atletiką ir abejoji kiek bėgti.
    Galiu padėti , ateik į treniruotę,mano vaikinai padės nugalėti nepasitikėjimą.Iśmaniosios programėlės nepakeis trenerio😊

    Patinka

Parašykite komentarą